Середа, 22.11.2017, 13:02
Ви увійшли як Гість | Група "Гости"Вітаю Вас Гість | RSS

Середня загальноосвітня школа №60 І-ІІІ ступеня м. Львова

Меню сайту
Категорії розділу
Учнівські проекти [3]
В цьому розділі будуть розміщені проекти учнівського самоврядування нашої школи, проекти окремих учнів та учнівських проектних колективів
Відкриті уроки [4]
форма входу
статистика
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Каталог файлів

Головна » Файли » Відкриті уроки

Відкритий урок з англійської мови. "Світові рекорди". 4 клас.
[ Викачати з сервера (6.36Mb) ] 12.02.2014, 19:40

Урок-подорож

Слайд 1

Тема уроку: Світові рекорди

Слайд 2

Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Ступені порівняння           прикметників»

           формувати комунікативну компетентність;

розвивати навички та уміння спілкування в усній та писемній формах;

розвивати навички розуміння тексту;

 поглибити знання учнів про світ;

 виховувати наполегливість, допитливість;

 розвивати творчість учнів.

Слайд 3

Тип уроку: узагальнення та перевірка вмінь та навичок

Слайд 4

Форма проведення: урок-подорож

Слайд 5

Обладнання: мультимедійний проектор, комп’ютер, презентація з використанням ІКТ, картки із завданнями

Слайд 6

Девіз уроку:          Навчайся наполегливо!

Пиши грамотно!

Висловлюйся зв’язно!

Будь активним!

 

Слайд 7

Хід уроку

 

І. Організаційний момент

- До якого уроку приготувалися?

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів

- Пригадайте, яку тему ми вивчили?

- Назвіть ступені порівняння прикметників?

- Як утворюється вищий ступінь?

- Як утворюється найвищий ступінь?

Робота з роздатковим матеріалом

Учні отримують картки для індивідуальної роботи, утворюють ступені порівняння прикметників, аргументуючи це правилом про утворення ступенів порівняння прикметників

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

- Уроки бувають різні: сумні і веселі, цікаві і не дуже, творчі і звичайні. Дуже хочу, щоб ми з вами провели сьогодні цікавий, змістовний та творчий урок.

ІV. Повідомлення теми та мети уроку:

Сьогодні у нас буде не звичайний урок, а подорож у місця, які відносяться до світових рекордів. Чим більше ми виконаємо завдань, тим з більшою кількістю таких місць ми познайомимося.

А працювати ми сьогодні будемо над повторенням вивченого граматичного та лексичного матеріалу

Слайд 8

Завдання 1.

 Першим ключем, який дозволить нам відчинити двері у світ невідомого є речення на логічне мислення.

Complete the sentences using adjectives from the box.

(Заверши речення, використовуючи прикметники з таблиці)


cheaper                 

the cheapest

 more expensive

the most expensive


 

1.     The chair is___than the armchair.

2.     The armchair is___than the bed.

3.     The armchair is___than the chair.

4.     The bed is___than the chair.

5.     The bed is___than the armchair.

6.     The bed is___.

7.     The chair is___.

 

Слайд 9 (Зображення)

-Молодці! Отже, перше місце, яке ми відвідаємо  - це найбільша гора світу Еверест.

Подорожуємо далі.

 

Слайд 10

Завдання 2. «Веселі карикатури»

Складіть порівняльну характеристику Шона і Рона

- Молодці, із завданням справилися успішно.

Слайд 11 (Зображення)

А тепер нас вітає Шанхай – найбільше місто у світі за кількістю населення.

Слайд 12

Завдання 3. «Найбільша країна».

- Діти, що ви бачите на екрані? (Так, це фізична карта Євразії)

- Які країни тут зображені? (Англія, Україна, Росія)

- А тепер порівняйте ці країни за розміром.

- Молодці! Справді, Росія – найбільша країна світу.

Слайд 13 (Зображення)

 Отже, ми маємо чудову нагоду відвідати наступне не менш цікаве місце, а саме найдовшу річку світу – Ніл.

Фізкультхвилинка «Навчаємось, граючись»

-Оскільки урок сьогодні незвичайний, то і фізкультхвилинка у нас незвичайна.

Учні поділяються на дві групи.

- Придумайте і запишіть на дошці якнайбільше порівняльних речень. Будьте уважні, щоб речення не повторювалися. (час обмежений – не більше 5 хвилин)

Слайд 14 (Зображення)

- Молодці! Ви були дуже активними!Тож,зараз ми можемо насолодитись подорожжю до найвищої будівлі.

- Наша подорож триває!

Завдання 4. Слухаємо текст «Світові рекорди».

- Розкажіть про що розповідається в тексті? (Учні розповідають українською мовою).

- А тепер, подивіться на екран.

Слайд 15

Say true or false.

 (Скажіть, правильні чи неправильні речення)

1.     The oldest temples are over 4000 years old. (F)

2.     The longest bridges in the world are two bridges over the lake in the USA. (T)

3.     The oldest temples are in Malta. (T)

4.     Russia is the smallest country in the world. (F)

5.     The longest river in the world is Nile. (T)

6.     Nile flows through ten countries in Africa. (F)

Слайд 16 (Зображення)

- Молодці, із завданням справилися відмінно! Тож, знайомтесь ще з одним світовим рекордом – найвищим годинником світу.

 Завдання 5. Робота в парах.

Interview your classmate about world`s records.

(Розпитайте свого однокласника про світові рекорди.)

Слайд 17 (Зображення)

- Молодці, до завдання ви підійшли творчо. Я рада, що мої учні виявилися творчими особистостями. А винагородою за вашу творчість є путівка до наступного дуже цікавого місця – найбільшого водоспаду.

Слайд 18 (Кросворд)

V. Підсумок уроку.

- Чи сподобався вам наш урок?

- Що нового ви дізналися?

- Що найбільше сподобалося?

- Які місця ви хотіли б відвідати?

- Отже, ви зрозуміли, що в світі є багато цікавих місць, які заслуговують на увагу. Недаремно їх записали до книги рекордів Гінеса. Місця, якими ми сьогодні подорожували є найвідомішими в світі. Немає людини, котра б не чула про них. Але, разом з тим діти, не слід забувати про наші визначні місця. Нам дійсно є чим пишатися!

VI. Оцінювання.

Слайд 19

VII. Домашнє завдання.

 

 

 

Категорія: Відкриті уроки | Додав: АДМІН
Переглядів: 613 | Завантажень: 44 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Наш час
онлайн радіо

Copyright MyCorp © 2017
Конструктор сайтів - uCoz